081111

heeeeeeeeeej trevligt att träffas!
hade en mycket skön sovmorgon idag till 10 i 12, sen visade det sig att vi inte hade några lektioner idag eftersom våran lärare gått hem = jag kunde ha sovit mycketmycket längre...och det hade verkligen behövts om man säger så menmen! jag och mysan gick iallafall på stan en sväng och kikade runt, fast kom hem tomhänt som vanligt! finns aldrig nånting att handla....trist....har iallafall nästan nyss kommit hem, varit och hälsat på min lillasyster en sväng, eftersom jag inte träffat henne på ett tag, lika roligt varje gång!

PÅTALOMINGENTING......så satans arg eller snarare besviken på dig. visst, vet precis hur du är och hur du bete dig..men ordet förlåt verkar inte existera i din värld. du kan inte tro att du kan bete dig hur du vill emot mig och inte tro att det kommer konsekvenser. jag tror du vet precis vad jag gör i sånna här situationer och nu finns det inga fler chanser som jag tänker ge till dig. har gett dig chans på chans, men nu är det verkligen slut på det. tänker inte lägga ner mer energi på dig längre, för det tjänar inget till! jag klarar mig mycket bättre utan dig i min närhet!

nu ska jag göra lite nytta......typ plugga ännu mer, så hejdå!
pusspådig föresten*  adjö svenskafolket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0