081112

nananananana nu ska jag snart hoppa ner i min nybäddade säng, efter en mycket lång&seg dag...helt slut med andra ord! började dagen med att försova mig (inte alls ovanligt ehhe), hade lite idrott sedan avslutades dagen med en liten disskution med min lärare...eftersom man inte får snusa på hans lektion! förstår inte varför, eftersom det inte stör någon annan menmen! sedan åkte jag hem och upptäckte att jag inte hittade mitt cappuccino-pulver...ja, ni hörde rätt! har gått och blivit vuxen nu, vilket min mamma gillade! har aldrig tyckt om kaffegrejs tidigare eller har kunnat druckit, men aldrig gillat det...så i måndags då jag var på besök i kims lägenhet så bjöd hon på cappuccino, vilket jag tyckte var mycketmycket gott! så välkomna mig till vuxenvärlden=)

nu tänkte jag lägga mig i sängen och dränka mig i mina högar med läxor (L) vill inte ens tänka på hur mycket jag har att göra, eftersom jag varit så lat den senaste tiden och struntat totalt i att göra nånting! men som sagt, det blir väl vad man gör det till och jag får helt enkelt skylla mig själv :)))))
aja, godnattzzz & sovgött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0