two, we drink we drink

sjukt less på skolan nu.....eller har väl varit det längelänge nu men! började dagen med att försova mig (mycket vanligt då jag sover hemma själv), kollade på då klassen hade idrott som jag inte kunde vara närvarande på eftersom jag blivit lite smått sjuk. sedan hade vi mbs men kände att jag inte orkade vara kvar, så jag gick till patrik mhmhmh! sen kom mammsen och hämtade mig, så nu är man heeeeeeeemma=D så....vad händer 2night? jo, det är tänkt att jag&f17 ska "mysa med chirre och dirre" sen kanske däcka i sängen eller nånting
- mysigtmysigt ÄLSKADE ONSDAGAR!
och imorgon är vi lediga, eller lediga&lediga vi har hemstudier, vilket är mycket skönt! får se om jag orkar slå upp böckerna, om jag nu kommer upp ur sängen!
näe, nu måste jag städa detta rum som jag lovat mamma flera dagar nu! ses i dimman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0