2 hearts are beating together

idag blev det först middag hos familjen kringstad, sen så åkte vi hem hit för att sedan traska ner på fairhouse och sola. tredje dagen irad för min del, men har bränt mig mellan bröna så kan säga att det inte är så värst härligt. men det försvinner förhoppningsvis innan lördag (då min älskade vän fyller hela 18bast).
har nydligen färgat hennes hår och det blev faktiskt mycket bra, så snart ska vi väl sova så att vi orkar kliva upp imorgon. imorse så var det inte så lätt, eftersom man blev väckt tjugo i fem av en fylletratt, mantackar ;)

imorgon ska jag iallafall upp till farmor och hälsa på, hon blev faktiskt jätte glad då jag ringde och sa att jag tänkte komma förbi och hälsa på. men det kan ju bero på att jag inte varit där på aslänge, men heeey she loves me anyway. så när man kommer så blir det väl säkert en massa gotta som vanligt=) och det tackar man ju inte nej till direkt.


föresten, fick ett påskägg idag av min kära bror. han är för bra alltså, BIGLOVE!



men nu blir det sovasovasova! goooodnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0