quickly

ja, igår  blev det som sagt utång. vi var först några hos jenny på förfest, sen begav vi oss till andrés bror och sen blev det krogen. brukar igentligen inte tyckte om att gå på korgen, men jag hade faktiskt mycket trevligt. träffade daniel&annhelen som jag gick i samma klass som på franzen, herregud vad tiden går fort alltså..kan ju säga att jag saknar dom hur mycket som helst, helt sjukt! efter gennys gick vi vidare på kajjan, där det verkade som om alla kom in. träffade bla rich och som vanligt får man alltid ett leende på läpparna, haha sjuk kille!
sen löste jag ett och annat med en person, vilket jag tyckte var jävlig skönt. att en sån liten sak blivit så stor och att man inte kunnat löst det tidigare. igenligen så kanske det inte var nånting att lösa, men nånting olöst är det ju om man så fort man ser varann börjar tjaffsa, vilket är jävligt onödigt. men känns sjukt bra att det är bra nu.
sen att man inte kan sitta och prata med någon utan att alla ska tro att man gör nånting, har ni hört talas som en konversation? men det är som sagt härnösand, så man blir inte ett dugg förvånad!
kvällen vart iallafall lyckat tycker jag, jag lyckade stå på benen, gratzz till mig!

idag blev det den vanliga rundan på coop med jenny. åkte hem till henne och la oss i soffan, tror seriöst jag inte mått så satans dåligt som jag gjorde i morse, huvva! lite senare kom mimmi dit och det blev lite prat om allt möjligt. sen så traskade vi hem till mimmi för hon skulle äta och nu är jag hemma=) mycket skönt!
ikväll blir det liggandes i sängen och bara mååå!
nu ska jag iallafall ta en dusch, sen blir det gossip!
byebye


bjuder på en gammal/fin bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0