if you like

nu har jag precis kommit hem ifrån mimmi. jag,mamma & jonny var och åt tacos där idag, mycket gott och mycket trevligt. jag, mimmi, jonny och daniel avslutade det hela med att spela kort vilket var mycket roligt, medans våra mammor satt och skvallrade. vart faktiskt en mycket lyckad kväll om jag får säga det själv!
fick iallafall övningsköra hem och det gick inte så värst bra som det brukar. råkade stanna mitt i vägen och fick värsta paniken eftersom det kom bilar ifrån båda hållen. jaherregud, har aldrig hänt förut men kan säga att jag inte klarar av trafiken, får värsta paniken! jaja iallafall, resten av vägen hem gick toppen (Y)

nu sitter jag iallafall och väntar på att mimmi ska duscha färdigt, så att vi kan sussa. tänkte sova tidigt idag, för jag är sjukt trött idag...mer än vanligt. så det är väl på tiden att börjar lägga mig tidigt så att man orkar med skolan, som jag inte gjort på hur länge som helst. känner mig verkligen inte ett dugg motiverad, men nu ska jag försöka ta tag i allt. som min mentor sa idag "du har softat för länge nu" och det är för sant. har inte gjort någonting sen i höstas, shame on me! men bara om jag kommer igång så kan jag nog plugga ikapp!

nu kom mimmi upp, så ska ner och borsta gaddarna sen hoppa ner i sängen och sova! nattinatti!



minminmin solstråle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0