it´s all about me

nu har precis mina vänner åkt hem och lämnat mig själv i igloo-huset :( antingen är det mig det är fel på eller så är det verkligen svinkallt hemma hos mig. dock så verkar det bara vara jag som tycker det? hm..
iallafall, jag har fortfarande inte kommit igång med städning, eller..jag har börjat tagit ner kläder till mitt nya kläd-rum, som jag har bestämt att jag ska ha mina kläder i. får se hur glad mamma blir då hon plötsligt märker att jag övertagit rummet. hon själv tycker att jag ska ha mina saker på mitt rum (har rummet längst upp), men jag tycker det är bättre ifall jag har kläderna på mittvåningen, för allt hamnar där ändå, så jag tycker det är ett plus i kanten att ha kläderna där jag planerat :)


ikvällen består av...jaa vadå? har inte riktigt planerat nånting ännu, antingen blir jag hemma eller så promenerar jag till mimmik. får se hur det blir! just nu måste jag iallafall försöka komma på vad jag ska laga till middag, är ensam hemma så måste laga själv :((( buhuh! är sjukt sugen på tacos eller pasta carbonara, återstår att se vad det blir!

är sjukt hungrig så hejdå...


MUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0