play with food

gårdagen skulle spenderas med ante & körven i boda för att kika på film, men alkis som dom är (hehe) så slutar det med att vi är ute i häggdånger och dricker och när jag skriver dricker, så menar jag inte drickerdricker...utan findricker massa goda drinkar osv. tror faktiskt jag aldrig har haft så kul med dom som är så pass äldre än vad jag själv är. dom vi var hos var 29 och mycket trevlig och lätt att prata med :)) kände mig faktiskt riktigt vuxen igår!

just nu sitter jag och dricker en kopp te och väntar på att malin ska komma=) hon ska få äran att hjälpa mig städa mitt rum (straffet för att hon var så torr igår), så tror säkert att hon kommer hoppa av glädje då jag lägger fram min fina idé!

måste bara säga att jag fick mitt nya kort igår med samma nummer ofc ;)) så nu har jag lagt grinandet på hyllan och är back on track igen...mycket skönt! fast nackdelen är väl att jag inte har några nummer..typ!

på tal om ingenting....ses i dimman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0