my heart is an easy thing for you to win

började dagen med att åka till skolan och vara där näästan hela dagen. alla lektioner utom en, vilket är väldigt duktigt av mig om jag får säga det själv. sen som alla andra dagar så får man finfina sms som gör en så satans arg, men man får bita sig i läppen så att inte helvetet bryter ut. vilket det varit på gränsen att göra ett antal gånger, men tur som man har så har man mimmik som lugnar en! vad skulle man göra utan henne?
annars så har väl dagen flytit på som vanligt. efter skolan så åkte jag&mimmi till jenny och åt lite gotta som vanligt och planerade lite. sedan åkte vi till mimmis mammas kille och åt middag!

nu iallafall så har jag precis tryckt i mig lite kladdkaka, så nu är jag lite för mätt kanske. men lite hårdbrömacker på det här, så blir det finfint :) annars så är det brabra, tror jag iallafall! men nu ska jag städa till lite på rummet, sen ska jag nog lägga mig i sängen, för vi har som sagt ingen sovmorgon imorgon....så det är väl bara att pina sig upp imorgon :(( får så om jag lyckas hålla mig kvar på skolan hela dagen imorgon! såhejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0