this is my game so we play by my rules honey

ja, sa ju igår att jag skulle pina mig igenom dagens skoldag...visst gjorde jag det, men inte hela dagen. känner att jag inte orkar vara upp i folk som gör mig irriterad/besviken. igentligen borde jag inte bry mig, men det har kommit till en gräns då jag inte kan låta bli att bry mig, sånt man får ta i guess! kanske förtjänar jag det eller så gör jag inte det. jag tycker iallfall att ord tar mycket mer än vad annat gör, iallafall då det är kränkade saker.

somsagt, efter en halvdag i skolan så traskade jag ner på stan med mimmi och hennes classmates, för att hämta ut ett paket som jag sen upptäckte att jag skulle hämta ut vid royal. blev en liten tur på stan sedan skulle dom och fika, så då ringde jag efter pappa och så fick han komma och hämta mig.
väl hemma så gick jag över och träffa min lillasyster som jag inte träffat på hur länge som helst, så slängde på henne lite kläder och gick ut i det sköna vädret och lekte lite. blev en liten stund, eftersom mimmi kom så då var det bara att gå in med henne igen, vilket hon inte gillade.
men vad gör man inte för mimmik??????? vi har iallfall lagat middag idag. det blev pasta, kött och nån "sås" som mimmi gjorde, som faktiskt var smarrigt!
just nu sitter vi bara ner som 2 zombies. mimmi väntar på att hennes älskade pojkvän ska sluta träna, så att hon kan åka hem och mysa lite och lämna mig all alone :(( så ikväll allihopa är jag ensamvarg, blir nog en mycket tidig kväll för mig, för jag är sjukt trött som vanligt!
men ska umgås lite med mimmi nu, innan hon ska hem!
trevlig kväll härnösand!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0