i can rock it anyway that i choose

nu har jag precis kommit till pappa, efter att ha legat i mimmis soffa hela morgonen! så nu snart ska jag upp till mamma och duscha, så man blir lite fräsch. kommer väl få höra ett och annat ifrån henne, om det lilla misslyckandet på lovet. men det är väl sånt man får ta!
jag lär mig verkligen aldrig. varje gång mamma åker iväg någonstans så säger hon alltid "det ska inte vara folk här då jag inte är hemma" blablabla och snäll som jag är säger alltid "absolut inte, ska inte ens vara hemma" *blinkblink*. men i själva verket har jag alltid en plan, som brukar sluta bra...men i detta fall så slutade det väl inte så värst bra. så bättre lycka nästa gång :)) om nu min älskade mamma vågar lämna mig ensam hemma nåmer=) det återstår att se!

iallafall, helgen har varit hur lugn som helst. hör och häpna, ingen utgång för min del=)) har bara suttit och kikat på film osv. hur mysigt som helst! vaknat upp på morgonen utan att vara bakis, underbar känsla mahaha!
man borde göra sånt här oftare, för det är verkligen ingen höjdare att gå ut längre...samma folk, samma händelser osvosv! lite trist att det aldrig kan hända nånting nytt för en gång skull. men det är ju trots allt härnösand vi talar om!

jaaaaaa, så vad händer ikväll? tror det blir film för mig del iallafall och sova tidigt eftersom skolan börjar imorgon. men tur som jag har så har jag sovmorgon, vilket kan bli jävligt skönt=D kul att komma tillbaka till skolan....nat!
härliga människor det finns....verkligen=) men nu ska jag ta mitt lilla pick&pack och trakska upp till mamma, för att duscha osv :)) ha en trevlig kvääääälll allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0