this is a day

godmorgon! blir nog ingen skola för min del idag, halsen har blivit  mycket tjockare sen igår vilken gör att jag knappt kan svälja och jag är sjukt slut i kroppen. vill bara lägga mig ner i sängen och sovasova och kanske bli frisk någon gång. det är nu då man känner att skolan börjar ta slut som man får skuldkänslor att inte gå till skolan, men nu är jag faktiskt sjuk på riktigt. ett plus i kanten är väl att jag tillochmed är uppe nu fast än att jag ska vara hemma, men det är faktiskt för att jag ska till sjukhuset och ta blodprov. men får väl se hur det blir med den saken, eftersom jag har världens skräck för nålar och jag kan även avboka tiden ifall jag känner för det.


(he-he hellno)


idag ska jag bara vara hemma och försöka piggna till lite OCH så måste jag försöka plugga lite. känner att jag verkligen måste komma igång nu, så att jag inte får allt för mycket att göra på en och samma gång. så ni kan ju alltid önska mig lycka till, för det kommer verkligen behövas!

h
When tears starts to stream down your face,
you know you've lost something you can't replace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0