2cool

Svara
eller va en FEGIS ?


Senaste:
Personen du pratade med telefonen? -
mimmi
Personen du fick ett SMS av? - pappa
Låten du lyssnade på? - nu måste vi dra - ken ring
Som du åt? - mackor

Som du drack? - milk
Filmen du såg? - walk the line


Årets:

Snällaste? - det är en självklarhet.....jag såklart
Snyggaste? - brad pitt min älskade(L)
Bästa förhållande? kim&ante helt klart
Bästa vän? - mimmi är alltid bäst
Roligaste kväll? - alla kvällar i sommras var roliga

Antingen eller...

Långa eller korta förhållanden? - långa ofc
Puss eller hångel? - pusspusssss
Strul eller förhållande? förhållanden

Fest eller hemmakväll med familj? - pass....
Vänner eller flickvän/pojkvän? - hoes before bro's
Dator eller TV? - tv


Under den senaste veckan har jag:
1.Varit full? nope
2.Snusat? nejnej
3.Slagits? slåss inte, jag är snell
4.Hållit någon i handen? yes
5.Hånglat? nja


Just nu:
Vem saknar du? - skulle ni allt bra vilja veta va??
Vem tänker du på? - vem?? vilka menar du väl...lammkött helt klart
Hur känner du dig? - sjuuuukt trött :(
Vad vill du helst göra? - åka långt långt bort
Vart vill du vara? - långt härifrån


Kryssa i...

Kär? ja() x nej()
Singel? ja(x) nej()


Avsluta meningarna...
Första gången jag var full...
det man inte kommer ihåg har aldrig hänt

Jag vill... ha ett välbetalt jobb
För två dagar sen...myste jag framför tvn och kikade på film
I natt ska jag...bara mååå och njuta av den lilla sovmorgonen vi har imorgon
I morgon..ska jag på skolan :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0